Autoverhuur
Agenda groepsreizen
Workshops

Staat voor

Heeft u via vrienden of familie over ons gehoord, dan weet u dat we nét even dat stapje extra zetten, nét even meer doen. Heeft u nog nooit van ons gehoord, dan zijn hier 10 redenen waarom u uw kuur- of wellnessreis gewoon bij ons moet boeken. (En ons hopelijk, als u weer thuis bent, aanbeveelt bij vrienden en familie.)

  • Deskundigheid

Kuur- en wellnessreizen zijn onze specialiteit, we doen het er niet zomaar even bij. Onze specialistische medewerkers hebben samen meer dan zeventig jaar ervaring in de reisbranche.

  • Betrouwbaarheid

Er is een groeiend aanbod in de wellnessbranche: spa’s, wellnesshotels en kuuroorden schieten als paddenstoelen uit de grond. Op internet vindt u duizenden mogelijkheden met wervende marketingteksten. Ooit meegemaakt dat de ‘korte wandeling’ vijf kilometer bleek te duren? Of dat het ‘geweldig’ uitzicht op zee alleen van toepassing was op de balkons van de andere gasten? Dat gebeurt bij ons niet. Want wij hebben alle accommodaties persoonlijk bezocht en kritisch geselecteerd. Onze beschrijvingen zijn eerlijk en gedetailleerd omdat ten minste één van onze wellness-experts er is geweest. We hebben de plek gezien, we weten hoe de sfeer voelt en hoe het eten smaakt, we weten of het geschikt is voor alleen-reizenden.

  • Veiligheid

We zijn aangesloten bij de SGR. De SGR-garantie houdt in dat u uw vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt als wij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kunnen nakomen. Wij zijn tevens aangesloten bij het Calamiteitenfonds. Deze garantie houdt in dat u (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren.

  • Service

E-mail is een snelle en efficiënte manier om in contact te zijn, maar vaak is advies per telefoon toch net wat fijner. Met een geautomatiseerd en professioneel reserveringssysteem verlenen we snelle service. Verder onderscheidt ons serviceniveau zich door een klantgerichte en op maat gemaakte benadering, zelfs als u binnen een paar dagen wilt vertrekken. Ons doel is immers een tevreden klant.

  • Bereikbaarheid

24/7 Bereikbaar! Ons kantoor is 6 dagen in de week geopend, dus ook op zaterdag. Zit u ergens in het buitenland en u heeft ons dringend nodig buiten onze openingstijden, dan is onze noodtelefoon met Nederlands/Engels sprekende telefonisten dag en nacht bereikbaar.

  • Kwaliteit

We hanteren strenge selectiecriteria voor het opnemen van een kuur- of wellnesshotel in ons aanbod. We zijn overal geweest, testen de verschillende programma's, praten met artsen, diëtisten en therapeuten. Wij controleren onze hotels en de kwaliteit regelmatig en luisteren naar de dagelijkse feedback van onze klanten. Om uw zoektocht te vereenvoudigen, is onze website uitgerust met een uitgebreide zoekmodule. Zo kunt u heel gericht zoeken naar uw ideale wellnessreis.

  • Zekerheid

Samen met Allianz Global Assistance ontwikkelden we de unieke KUUR annuleringsverzekering, die net een stapje verder gaat dan een reguliere verzekering.

  • Innovatie

Puurenkuur.nl is vooruitstrevend, innovatief en koploper op kuurgebied. We zijn voortdurend op zoek naar hotels en resorts die specialistische kennis van kuren in huis hebben, het liefst gekoppeld aan de tradities van het land. We stellen bijzondere programma’s samen en ontwikkelen die ook zelf in overleg met artsen, voedingsdeskundigen en therapeuten.

  • Echte ervaringen

Eerlijk is eerlijk, wij kunnen een mooi verhaal schrijven, maar ergens één of twee weken verblijven levert pas de echte ervaring. Daarom nemen wij de terugkoppeling van onze klanten heel serieus. Op onze website vindt u alle klantenreviews van de afgelopen jaren terug, met naam, reisdatum en informatie over welke reis het gaat. Twijfelt u aan de authenticiteit? Laat het ons weten! Wij proberen u dan in contact te brengen met de desbetreffende klant.

  • Laagste-prijsgarantie

Het is een hardnekkig misverstand dat u een betere deal krijgt als u rechtstreeks boekt bij het hotel. Onze prijs is hetzelfde of zelfs beter, en bovendien krijgt u bij ons altijd leuke extra’s die exclusief voor Puurenkuur.nl-klanten gelden. Daarnaast bieden we transparantie op onze website. De prijs van het hotel staat apart van de vluchtprijs. Waarom? Zo kunnen we u altijd de laagst mogelijke vluchtprijzen aanbieden. Vindt u ergens anders toch een lagere prijs voor precies dezelfde reis, hotel of spa-programma, dan betalen wij u het verschil twee keer terug.

Wij zijn Puurenkuur.nl

Als u Puurenkuur.nl belt, mailt of op de website bezoekt, komt u een van ons tegen. Als team vullen we elkaar aan in de waarden waar we in geloven. Met passie, en onze specialistische kennis over de wellness-wereld, beantwoorden we al uw vragen. En helpen we u. Of het nu gaat om een lang weekend weg, of het samenstellen van uw droomreis.

Marleen van Griensven Marleen van Griensven, oprichter en directeur
Staat voor: kwaliteit, innovatie en laagste prijsgarantie
“Het is mijn passie om voor onze klanten de beste deals te krijgen in de hotels. Dat doe ik inmiddels al tien jaar lang. Ik geloof dat je daar als reisorganisatie het verschil maakt: voordeel voor de klant bedingen. Alle hotels selecteer ik persoonlijk. Het aanbod in de spa-wereld is inmiddels gigantisch. Als je even niet kijkt, zijn er weer een paar nieuwe spa-hotels geopend. Het is de kunst de beste eruit te vissen. Wat hotels in mijn ogen tot ’de beste‘ maakt? Dat zijn die hotels waar de persoonlijke touch van de mensen die achter de schermen werken aanwezig is. Waar de bevlogenheid voelbaar is. Net als de visie van de eigenaren of oprichters. Dat er is nagedacht over de details: de invulling van de spa-programma‘s, het eten, de omgeving en styling, maar vooral... de aandacht voor de klant. Aandacht is helend, voor elk individu.”

Bas van Griensven Bas van Griensven, ICT-manager
Staat voor: bereikbaarheid
“Als ICT-er ben ik niet altijd fysiek aanwezig op kantoor, maar achter de schermen zorg ik ervoor dat wij 24/7 bereikbaar zijn. Mijn doel is te waarborgen dat alle technische onderdelen altijd optimaal functioneren. Daar haal ik voldoening uit. Daarnaast vind ik het heel bijzonder dat mijn zus en ik al tien jaar in dit bedrijf met zoveel plezier samenwerken.”

Monique Zonneveld Monique Zonneveld, office manager
Staat voor: garantie en zekerheid
“Als office manager stuur ik het team aan, en zorg ik ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt. Ik voel me in die rol als een vis in het water, en breng mijn enthousiasme graag over op mijn collega’s, maar ook op de klanten. Ik vind het belangrijk dat iedereen met een goed gevoel op reis gaat, en met een nog beter gevoel terugkomt. Ik en mijn team zorgen ervoor dat iedereen die bij Puurenkuur.nl boekt, ontspannen op reis kan gaan. Wij regelen alles wat nodig is.”

Alexandra Vervoort Alexandra Vervoort, assistent productmanager en allround reisspecialist
Staat voor: betrouwbaarheid
“Ik mag voor mijn werk vaak op reis. Dat is natuurlijk heel leuk, maar wat ik nog leuker vind: gedetailleerd en op een dieper niveau, informatie verstrekken aan onze klanten. We zijn betrouwbaar omdat we een eerlijk advies geven, dat past bij de wensen van de klant. We sturen klanten niet zomaar op reis, maar stoppen er tijd in om te zoeken naar een reis die het best bij de wensen van de klant aansluit. De combinatie van klanten helpen en het promoten van ons product vind ik erg leuk.”

Kiki Voorneveld Kiki Voorneveld, allround reisspecialist
Staat voor: deskundigheid
“Wij maken reizen op maat. Elke klant heeft zijn/haar wensen, en dat maakt mijn werk elke dag weer anders. Die afwisseling, dat maakt mijn baan zo leuk. We zijn specialist op het gebied van wellness: het is onze specialiteit, we doen het er niet ‘eventjes’ bij. Al mijn collega’s zijn deskundig op een bepaald wellness-gebied. Zo ben ik specialist op het gebied van thalassokuren.”

Ilona Schipper Ilona Schipper, reisspecialist Europa
Staat voor: echte ervaringen
“Als reisspecialist heb ik voorafgaande aan de reis natuurlijk contact met de klant. Maar nóg leuker vind ik het om achteraf te horen hoe zij hun reis hebben ervaren. Hoe hebben ze het gehad? Welke tips hebben ze voor andere klanten? En: zijn er verbeterpunten voor ons of het hotel? Al deze klant-ervaringen zorgen ervoor dat ik weet hoe een bestemming wordt beleefd. Maar nog belangrijker: klanten kunnen ook lezen hoe anderen het hotel hebben beoordeeld.”

Bianca Nieuwenhuis Bianca Nieuwenhuis, reisspecialist Europa
Staat voor: service
“Wat ik leuk vind aan werken bij Puurenkuur.nl, is de echt persoonlijke service die we kunnen geven. Natuurlijk is e-mail een snelle en efficiënte manier om contact te hebben met klanten, maar even bellen maakt het net een stukje persoonlijker. Bovendien kan ik dan op veel vragen antwoord geven door over mijn eigen ervaringen te vertellen. Daarnaast vind ik het een leuke uitdaging om voor klanten alles op maat te kunnen maken.”

Inez Deroo Inez Deroo, sales België
Staat voor: internationale expansie
“In juli 2015 heeft Puurenkuur.nl een kantoor in België geopend, omdat de vraag naar Puurenkuur.nl-reizen vanuit België steeds groter wordt. Ik mag deze leuke job op dit kantoor doen. Ik ben aanspreekpunt voor klanten en reisagenten. Daarnaast zal ik in België de yogaweekenden gaan opzetten die in Nederland al zo succesvol zijn. Ik vind het erg leuk om deel uit te maken van een jong en dynamisch team dat blijft groeien, over de grenzen heen.”

Begeleiders / coaches

Puurenkuur.nl organiseert al jaren met succes verschillende groepsreizen. Met een hecht, ervaren team van tientallen yoga-, pilates, fitnessdocenten en coaches. Hieronder kunt u lezen wie ze zijn, wat hun specialisme is én waar ze te vinden zijn. Bij elke groepsreis vermelden wij wie de begeleidende docent(e) is.

Nannet
Nannet van der Ham

‘Ik ben een change agent’ 

Waar geef je les? ‘In binnen- en buitenland, tijdens mijn Puurenkuur Nannet retreats. Ik ben een change agent, breng graag mensen in beweging. Letterlijk én figuurlijk. Mijn lessen brengen een verandering: meer power, purpose & pleasure!

Wat voor lessen geef je? Levenslessen! Meer kracht, bewustzijn en plezier is écht mijn motto. Ik doe dat door middel van pilates, Fitwalking, NanChi, reiki, ‘Lichter hoofd’-sessies, ‘Vind je passie & je business’-workshops en nog veel meer.’ 

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Iedereen is uniek. Mijn Puurenkuur-retreats zijn altijd vrolijk en licht. Chi, chai & champagne!’ 

Wat zeggen anderen over je? Ik heb een hoog percentage deelnemers dat terugkomt; een goede graadmeter. Op mijn website nannet.net vind je alles over de Puurenkuur-retreats, en wat je kunt verwachten als je een reis met mij boekt! Wie ervaringen van deelnemers wil lezen: ik heb alle reviews gebundeld op Meer info knop (https://www.nannet.net/anderen_over_nannet/’)


Sylvia Olde Scholtenhuis
Sylvia Olde Scholtenhuis

‘Mantra’s brengen je bij je innerlijke’

Waar komen we jou tegen? ‘Voor Puurenkuur verzorg ik yogaweekenden op Landgoed De Holtweijde in Lattrop. En ik geef les in mijn eigen yogastudio Yoga Oldenzaal, landelijk gelegen tussen Oldenzaal en Denekamp.’

Wat voor type yoga geef je? ‘Het is een combinatie van Raja yoga, Chakra yoga en Hatha yoga, met daarin meditatie en mantrazang waarin het denken tot rust wordt gebracht. Ik geef naast yogalessen voor volwassenen ook zwangerschapsyoga, babymassage, baby-yoga en individuele chakra therapie.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Mantra’s, zelfervaring, persoonlijke aandacht en verdieping. In mijn lessen worden mantra’s beluisterd of gezongen. Een mantra is een klank die uit een woord, een zin of meerdere korte zinnen kan bestaan. Het is een herhaling van klanken die je uiteindelijk bij je innerlijke brengen. Zelfervaring staat in mijn lessen centraal. Door persoonlijke aandacht worden belangrijke details duidelijk, en komt informatie boven die nodig is.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Dat je door mijn lessen diepe ontspanning kunt vinden, om met een leger hoofd en ontspannen lichaam naar huis te gaan. Mijn yogalessen zijn toegankelijk voor beginners én gevorderden. Met veel positieve aandacht en uitleg, de sessies zijn goed opgebouwd.


Miguel Silva

Miguel da Silva

‘Word wie je werkelijk bent’

Waar komen we jou tegen? ‘Op Ibiza, waar ik samen met mijn team de Puurenkuur yoga-, detox-, wellness en fitnessretreats verzorg. Ik werk daarnaast ook als TCM therapeut (Tradional Chinese Medicine), geef acupunctuurbehandelingen, massages en ben docent yoga, tai chi en qi gong.

Wat voor lessen geef je? ‘Ik wil mensen meer zelfvertrouwen geven om te kunnen worden wie ze werkelijk zijn. Ik mix hatha yoga oefeningen met de flow van tai chi en qi gong. Ik laat je de houdingen wat langer aanhouden, zodat je optimaal kunt onderzoeken wat ze voor je doen. Je kunt je dan ook beter focussen op het samenspel van houding, ademhaling en energie. Ik laat je op zoek gaan naar een diepe staat van ontspanning en help je dus je aandacht naar binnen te richten. Mijn lessen eindig ik met yoga nidra meditatie.’

Waar haal jij je inspiratie vandaan? ‘Uit de natuur en uit de liefde die ik ervaar. Een enorme bron van inspiratie waren ook de vele meesters die mijn levenspad gekruist hebben en waar ik heel dankbaar voor ben. Om er een paar te noemen: Goupi, Yang Jwing-Ming, Libote, Atsushi Takenouchi, Tadashi Endo, Vida Vidmar, Toshikatsu Yamamoto en Michael Newland.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Dat ik veel van de natuur houd, dat ik een goed gevoel voor humor heb en dat ik zoek naar diepgang in mijn leven. Ik geloof dat niemand beter kan worden; we zijn immers al perfect zoals we zijn. We moeten dat alleen durven onderkennen, dan worden we gelukkig. Verandering is voor mij het loslaten van alles wat we niet zijn, zodat alles wat we wél zijn de ruimte krijgt om te stralen.’


Els Dourleijn
Els Dourleijn

‘Altijd zacht en liefdevol, vanuit het hart’

Waar komen we jou tegen? Ik geef yoga voor Puurenkuur in Badhotel Domburg. Bij mooi weer geef ik les op het strand.’

Wat voor type yoga geef je? ‘Mijn yogalessen zijn divers en het best samen te vatten als Hatha yoga.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Afwisselend, soms krachtig, dynamisch, soms verstillend, maar altijd zacht en liefdevol, gegeven vanuit het hart.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Dat mijn lessen heel intens zijn door hun rust en diepgang. Mensen ervaren die rust als fijn en ontspannend.’


Annette Paulich
Annette Paulich

‘Ik hou van herhaling’

Waar komen we jou tegen? ‘Voor Puurenkuur vind je me op Landgoed De Holtweijde. Verder geef ik yogales in Soest. Voor energiewerk en massages kom ik ook vaak bij mensen thuis. En ik doe in het ziekenhuis vrijwilligerswerk voor Stichting De Regenboogboom.

Wat voor type yoga geef je? ‘Mijn lessen zijn gebaseerd op Dru yoga: een soepele, vloeiende yogavorm met specifiek aandacht voor de wervelkolom en het hartgebied. Stilte in beweging.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Ik hou van herhaling. Met het herhalen van een oefening merk je dat je deze toch iedere keer anders ervaart. Je ervaring wordt immers beïnvloed door bijvoorbeeld wat je hebt gegeten, het contact met anderen, en de stand van sterren, zon en maan. Als je de oefening kan gaan doen van binnenuit, dan geeft herhaling je de gelegenheid de oefeningen te gaan ervaren op verschillende niveaus.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Dat is enthousiast ben. En spiritualiteit combineer met een nuchtere blik. Mijn yogalessen zijn voor iedereen te volgen. Of je nou een topsporter bent of tachtig jaar en stijf, het maakt niet uit; het gaat niet om de prestatie, maar om het effect.’


Cora Wesker
Cora Wesker

‘Yoga-ervaringen meenemen naar het leven van alledag’

Waar komen we jou tegen? ‘In Fontana Bad Nieuweschans. En in onze boerderij in Veendam heb ik een yogastudio waar ik mijn lessen geef. Bij mooi weer verplaatsen we ons naar de tuin en staan we met blote voeten in het gras.’

Wat voor type yoga geef je? ‘Hatha yoga, met kenmerken van mindfulness. Een zachte vorm van yoga waarbij het hervinden van eigen kracht en opnieuw de verbinding maken met het eigen lichaam centraal staat.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘In mijn lessen ga je met de aandacht naar binnen. Sta je stil bij de ervaringen van dat moment. Wat ervaar je tijdens of na een oefening? Hoe kun je tijdens een yogahouding je adem gebruiken om spanningen te verzachten, of gedachten te laten voor wat ze zijn? Ik bied handreikingen om de ervaringen van de yoga mee te nemen naar het leven van alledag. Mijn lessen worden afgesloten met een tekst, gedicht of spreuk.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Ik hoor vaak dat ik zorgzaam en zorgvuldig ben. Deelnemers worden uitgenodigd hun eigen grenzen te herkennen en vooral te respecteren. Alles is goed. Geen competitie, geen prestatie, maar vooral zijn en je laten meenemen.’


Wieneke van der Aa
Wieneke van der Aa

‘Follow your bliss’

Waar komen we jou tegen? ‘Voor Puurenkuur in Boshotel Vlodrop en in de Ardennen. Verder in mijn studio PURA yoga in Roermond, en met SUPyoga op het water, o.a. op de Maasplassen. Ik geef daarnaast Pilates, diverse soorten yoga en yogalates.’

Wat voor type yoga geef je? ‘Yoga Flow is mijn favoriet en signature-les, met een lekkere playlist. De les bouwt op naar dynamisch en creatieve flow met een yin-achtig eind. Elke les is anders, dat is ook het mooie aan yoga: alles is aan te passen aan het moment, aan de dag, aan een thema, aan een gevoel: go with the flow. Niks moet, alles mag.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Creativiteit, humor, muziek en lichtheid. Be light!

Wat zeggen anderen over je? 'Ik hoor vaak dat ik met humor les geef en dat mensen zich bij mij op hun gemak voelen omdat ik niet oordeel.'


David Hofstede
David Hofstede

‘Gebruik je kracht’

Waar komen we jou tegen? ‘De afgelopen acht jaar gaf ik Dru yoga en meditatielessen in Italië, tijdens de ayurvedakuurweken voor Puurenkuur. Nu ben ik terug in Nederland en vind je me regelmatig in Boshotel Vlodrop in Limburg.’

Wat voor type yoga geef je? ‘De unieke benadering van Dru yoga met zachte, vloeiende bewegingen maakt levensenergie vrij. Naast klassieke houdingen en ademtechnieken kent Dru yoga veel speciale series die je natuurlijke gezondheid en persoonlijk welzijn sterk bevorderen.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Mijn passie voor Dru yoga is niet zozeer het perfect beoefenen van yogahoudingen. Het gaat altijd om bezig zijn binnen de eigen mogelijkheden. Doe wat bij je past en gebruik je natuurlijke kracht!’

Wat zeggen anderen over je? ‘Mensen vinden mij verrassend, inspirerend, open, liefdevol. En mijn lessen speels en vol humor. Voor mij de belangrijkste kwaliteiten van het hart. Mensen voelen zich dan ook snel thuis.’


Monique Oudejans-Opreij
Monique Oudejans-Opreij

‘Persoonlijke aandacht voor iedereen’

Waar komen we jou tegen? ‘In Badhotel Domburg, en in Boshotel Vlodrop. Verder geef ik yoga lessen in Baarn.’

Wat voor type yoga geef je? ‘Mijn lessen zijn gebaseerd op Hatha yoga. Maar het zijn de deelnemers zelf die de stijl en intensiteit bepalen op basis van hun behoeften. Vinyasa flow of power yoga kunnen de basislessen Hatha yoga afwisselen.’

Wat kenmerkt jouw lessen? ‘Mijn opleiding heb ik gevolgd in het Verre Oosten. Alle ervaringen die ik daar heb opgedaan, komen terug in mijn manier van lesgeven. Een thema, focus, kleine massage aan het einde van de les... Maar boven alles persoonlijke aandacht voor iedereen, en veel variatie in de opbouw van een les.’

Wat zeggen anderen over je? ‘Dat ik op een gepaste wijze rekening houd met ieders gevoel. Dat ik heel respectvol ben naar iedere cursist. En ja, toch ook dat ik gewoon verstand van yoga heb!’


Saskia Hofstede
Saskia Hofstede

‘Rust en aandacht, dat kenmerkt mijn lessen”

Waar komen we jou tegen? “In het dagelijks leven ben ik yoga & mindfit docente en sportinstructrice op de sportschool die ik samen met mijn partner heb opgezet. Daarnaast verzorg ik sinds 2013 met enorm veel plezier yogaweekenden in Fontana Bad Nieuweschans voor Puurenkuur.”

Wat voor type yoga geef je? “In 2005 ben ik met body balance lessen in aanraking gekomen. Al gauw merkte ik dat dit een hele goede aanvulling was op de andere sporten die ik beoefende. Ik werd er soepeler van en ook en bewuster van mijn eigen lichaam. Wel vond ik dat de lessen te snel gingen: we deden tien nummers met oefeningen volgens een bepaalde choreografie. En ook miste ik enige diepgang. Dit heeft er toe geleid dat ik een hatha yoga opleiding ben gaan volgen die ik in 2011 heb afgerond bij Queno opleidingen in Westerbork. Om mij nog meer te verdiepen in ademhalingsoefeningen en aandachtstraining heb ik in 2015 mijn certificaat mindfit (mindfulness) behaald.”

Wat kenmerkt jouw lessen? “In mijn yogalessen staan rust en aandacht centraal. Zo neem ik de tijd voor zitten in aandacht en voor verschillende ademhalingsoefeningen. Naast de hatha yoga oefeningen pas ik ook de Tibetaanse yoga Lu Jong in. En we sluiten elke les af met een fijne eindontspanning.”

Wat zeggen anderen over je? “Dat mijn lessen vooral heel ontspannen zijn – en dat is precies wat ik probeer te bereiken!”


Alexandra Post
Alexandra Post
Waar komen we jou tegen? 'Badhotel Domburg, Nederland'
Specialiteit ‘Door mijn brede scholing kan ik iedereen goed begeleiden en motiveren. Ook bij eventuele klachten.’
Passie ’Yoga! Ik geef verschillende vormen en probeer van alle vormen iets te laten zien. Ik kijk altijd naar het niveau van de mensen en de energie. Ik geef veel uitleg omdat we in het westen vaak bezig zijn met de fysieke kant van yoga, maar yoga is veel meer dan dat.’
Tip ’Neem een leuk vest of een sjaal mee. Na de les kan je deze over je yogakleding doen en kan je zo door naar de ontbijtzaal voor het uitgebreide ontbijtbuffet.’

Stefine Geurtsen
Stefine Geurtsen

Waar komen we jou tegen? 'Badhotel Domburg, Nederland'

Specialiteit ’Hatha yoga, dru yoga en integrale yoga. Mijn boodschap aan het einde van het weekend: leef in het nu, ga met de stroom van het leven mee, zwem niet tegen de stroom in. Geloof in jezelf en heb vertrouwen.' 

Kenmerkend ’Yoga is voor mij een levenswijze. Het heeft mij geleerd angsten te overwinnen, zoals watervrees en vliegangst. Maar ook te durven staan voor wie ik ben.’

Dit inspireert mij ’Nieuwe mensen ontmoeten, en gasten inspireren met de rust en kracht van yoga, zodat ze kunnen terugkijken op een fantastisch weekend.’

Tip Maak optimaal gebruik van de prachtige omgeving van Domburg: strand, bos, duin en een heel gezellig centrum. Alles op loopafstand bereikbaar.’


Raw Food, Yoga, Badhotel, Domburg, Zeeland, Weekend, Vegan, Koken, Detox, Reis, Puurenkuur, Puur, SPA, Wellness
Saskia Roeda

'Niet vullen maar voeden'

Waar komen we jou tegen?'In Badhotel Domburg.'

Specialiteit 'Detoxen en raw food, dat is mijn specialiteit. Ik heb er een kook- en detoxboek over geschreven: ‘Vegan Delight’. '

Passie 'Ik wil mensen bewust maken van hoe lekker en makkelijk een gezonde levensstijl kan zijn. En vooral hoe gezond, slank en fit je daarbij blijft. Voor mij betekent gezondheid: vrijheid.'

Inspiratiebronnen 'Groenten- en fruit markten in het buitenland, de couleur locale, de zee, de geur van de natuur, het licht in Zuid-Europa, Hollandse luchten en gepassioneerde chefs.'

Dit zeggen anderen over mij 'Mensen zijn altijd blij verrast hoe heerlijk plantaardig eten kan zijn en wat dat voor je lichaam kan betekenen. Tijdens mijn workshops laat ik zien hoe makkelijk dat zelf te realiseren is. Niets is fijner dan mensen te mogen inspireren.'


Voor de pers

Puurenkuur.nl heeft in de afgelopen jaren een prachtig aanbod ontwikkelt voor de kuur- en wellness doelgroep in Nederland en België. We bieden een breed scala aan van wellnessreizen: van een yogaweekend in Nederland tot Ayurveda kuren in Sri Lanka of een detoxreis in Thailand. Inmiddels hebben we aan duizenden klanten een bijdrage kunnen leveren aan hun ontspanning. Toch is er nog veel te winnen op het terrein van persvoorlichting: Waar zijn de plekken? Wat zijn de mogelijkheden? En vooral: "hoe kan je de kwaliteit waarborgen in het enorme aanbod van wellness- en kuurhotels wereldwijd?"

Puurenkuur.nl organiseert een aantal keer per jaar perslunches. Dit met als doel journalisten goed te informeren omtrent de laatste trends en noviteiten op wellness- en kuurgebied wereldwijd en om een bijzonder kuurhotel uit te lichten. In deze middag kunt u kennis maken met ons bedrijf en medewerkers, ontvangt u een persmap en wordt u helemaal bijgesproken over de ontwikkelingen binnen de wereld van wellness. U krijgt tevens de mogelijkheid uw wensen uit te spreken voor deelname aan een persreis. Wij sturen elke maand een persbericht uit met het laatste nieuws binnen ons bedrijf en de wellness branche.

Wilt u graag door ons op de hoogte gehouden worden? Neem dan contact op met Marleen van Griensven, marleen@puurenkuur.nl of via nummer +31(0)20 573 03 50.

logo ANVR logo SGR logo Calamiteitenfonds logo Allianz Global Assistance logo iDeal logo Bancontact / Mister Cash logo American Express logo Visa logo MasterCard logo PayPal