Soort reis

Veelgestelde vragen

1.

Hoe kan ik informatie aanvragen?

Op onze website kunt u de meeste informatie al vinden, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de informatie die u zoekt nét niet te vinden is. U kunt ons op verschillende manieren bereiken;

  • Telefonisch: Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 14:00 uur.
  • Via e-mail: Stuur uw verzoek of vraag via de mail.
  • Offerte aanvraag: U kunt via onze website een offerte aanvraag doen, wij werken deze graag voor u uit.
  • Terugbelformulier: Laat uw gegevens achter via ons 'bel me terug'-formulier en wij bellen u terug op een tijdstip dat u uitkomt.Geen tijd om te bellen? U kunt ons ook via whatsapp bereiken voor een snelle reactie.
  • Whatsapp: Geen tijd om te bellen? U kunt ons ook via whatsapp bereiken voor een snelle reactie.

Wij streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te reageren op uw (aan)vraag. Als we wat langer de tijd nodig hebben door extra uitzoekwerk of drukte, zullen we u daarvan op de hoogte stellen.

Heeft u een dringende vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op voor directe assistentie.

2.

Is het mogelijk om een kamer in optie te nemen?

Ja, het is mogelijk om een kamer in optie te nemen. Dit geeft u de tijd om uw beslissing te overwegen zonder het risico te lopen dat de kamer door iemand anders wordt geboekt. U kunt hiervoor het beste even contact met ons opnemen om dit te regelen.

Houd er rekening mee dat de mogelijkheid om een kamer in optie te nemen afhankelijk is van het hotel en het moment van uw aanvraag. Neem daarom tijdig contact met ons op zodat wij de beschikbaarheid en de mogelijkheden voor u kunnen navragen bij het desbetreffende hotel.

Als u vragen heeft of extra tijd nodig heeft om een beslissing te nemen, laat het ons dan weten. Wij helpen u graag verder.


3.

Is een op maat gemaakt programma mogelijk?

Absoluut! We waarderen uw voorkeuren en streven ernaar uw verblijf volledig op uw wensen af te stemmen. U kunt extra voorkeuren aan uw boeking toevoegen. Of het nu gaat om specifieke kamerwensen, dieetvoorkeuren of andere speciale verzoeken, laat het ons weten, en ons team zal zijn uiterste best doen om alles zo goed mogelijk voor u te regelen.  

4.

Wat is bij de online prijs inbegrepen?

Wat is inbegrepen in de prijs kan variëren en is afhankelijk van het specifieke hotel en het gekozen programma.
Voor specifieke vragen over wat er precies is inbegrepen bij een specifieke boeking, neem gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij het plannen van uw reis.

Onze online prijzen zijn exclusief

  • Vluchten wij helpen wel graag bij het vinden van de verbindingen (zie vraag 14)
  • SGR bijdrage (€5 per boeking)
  • Calamiteitenfonds bijdrage (€ 2.50 tot 9 personen)
5.

Hoe worden jullie vanaf-prijzen berekend?

Op onze website worden vanaf-prijzen getoond, die gebaseerd zijn op tweepersoonskamers tijdens het laagseizoen. Houd er rekening mee dat toeslagen van toepassing kunnen zijn als u alleen boekt of als u verblijft in een ander seizoen dan waarop de vanaf-prijs is gebaseerd. Deze toeslagen kunnen variëren afhankelijk van het specifieke seizoen en de beschikbaarheid op het moment van boeken

U kunt bij de meeste van onze hotels de prijzen voor de gewenste data opvragen door de gewenste datum en kamer in te vullen. Wij streven ernaar om onze prijzen zo transparant mogelijk te tonen, maar mocht u twijfelen, iets anders wensen of meer informatie wensen dan kunt u ons altijd om hup vragen.

6.

Wat als ik ergens anders een betere prijs vind?

Wij bieden de laagste prijsgarantie aan, zodat u met vertrouwen kunt boeken. Als u bij ons een boeking maakt, garanderen wij dat u de beste beschikbare prijs krijgt voor uw verblijf. Mocht u elders toch een lagere prijs vinden voor dezelfde accommodatie en dezelfde boekingsvoorwaarden, dan passen wij onze prijs aan of bieden wij u een extra voordeel aan.

Daarnaast bieden wij ook altijd extra’s aan voor onze klanten, zoals bijvoorbeeld een gratis upgrade, spa-giftvouchers (tegoed om te besteden in de spa), gratis toegang tot de spa etc.

7.

Hoe kan ik een reis boeken?

U kunt een reis op verschillende manieren boeken. Het is mogelijk om deze via onze website te maken voor de gewenste data, kamer en programma. Het is ook mogelijk om naar aanleiding van het ontvangen reisvoorstel ons per mail, whatsapp of telefonisch door te geven dat u wenst te boeken. Graag ontvangen we de volgende gegevens van u zodat we het direct in orde kunnen maken:

  • De naam/namen volgens paspoort + geboortedata.
  • Adresgegevens van de hoofdboeker.
  • Eventuele dieetwensen en/of allergieën die we op voorhand kunnen doorgeven aan het hotel.
  • Of u zelf vluchten boekt of dat wij dat voor u mogen doen.
  • Of u een reis- en/of annuleringsverzekering nodig heeft.

8.

Is mijn boeking meteen bevestigd?

Nee, al onze reizen zijn op aanvraag. Op het moment dat u een boeking maakt, online, via de mail, telefonisch e.d. moeten wij altijd de beschikbaarheid nogmaals checken bij de desbetreffende accommodatie. Uw boeking is dus nog niet meteen bevestigd en wij zullen binnen 24 uur aan u laten weten of de boeking definitief door kan gaan of niet. 

U ontvangt wel direct van ons een automatische bevestiging dat we uw boeking in goede orde hebben ontvangen, maar ook hierin staat vermeld dat u nog even geduld moet hebben omdat de boeking op aanvraag is. 

9.

Wanneer is mijn boeking definitief bevestigd?

Na ontvangst van uw boeking zullen wij deze direct doorsturen naar het hotel en zullen wij deze (op werkdagen) binnen 24 uur bevestigen. U ontvangt van ons dan een definitieve bevestiging per mail. Hierin kunt alles nalezen over wat we geboekt hebben en wat er inclusief is bij de reis. Het kan soms zijn dat we door voorkeuren of andere speciale aanvragen iets langer moeten wachten op de bevestiging van het hotel. In zo'n geval zullen we u daar ook op de hoogte van stellen. 

10.

Betaal ik boekingskosten?

Bij Puurenkuur betaalt u geen boekingskosten, wij rekenen alleen € 5 per boeking aan SGR bijdrage en voor reizen buiten Nederland € 2,50 calamiteitenfonds bijdrage. 

Stichting Garantiefonds Reisgelden
Puurenkuur is aangesloten bij SGR. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.


SGR bijdrage
Sinds 1 februari 2021 wordt er door SGR-deelnemers een bijdrage van €5,- per persoon per boeking in rekening gebracht. Aangesloten reisorganisaties gaan per persoon de bijdrage van €5,- betalen aan SGR. Wij rekenen € 5 per boeking, deze is verwerkt in uw boeking en vindt u terug op uw factuur en/of boekingsbevestiging.


Calamiteitenfonds
Puurenkuur is tevens aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen. Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds vallen op de gepubliceerde reizen van Puurenkuur onder de garantie van het Calamiteitenfonds, met uitzondering van alle reizen in Nederland. Deze garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis: - (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren; - de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren. Voor de garantieregeling verwijzen wij u door naar de website van het Calamiteitenfonds: www.calamiteitenfonds.nl Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis. U betaalt per boeking een bijdrage van €2,50 die Puurenkuur afdraagt aan het Calamiteitenfonds (tot 9 personen per boeking).

11.

Mag ik mijn boeking wijzigen?

Er zijn meerdere redenen waarom u, uw boeking zou willen wijzigen. Hieronder hebben we de meest gevraagde opties voor u uitgewerkt.

  • Heeft u net geboekt en komt u er binnen 48 uur achter dat u toch een andere datum zou willen gaan, dan kunnen we de boeking nog kosteloos wijzigen. (in dit geval kunnen er andere prijzen gelden voor zowel de accommodatie als de vlucht in een ander seizoen).
  • Wenst u bijvoorbeeld een ander programma/kamer te boeken, of wilt u toch liever volpension? dan zullen we dit zonder kosten voor u wijzigen, mits beschikbaar bij het hotel. (In dit geval kunnen er wel andere prijzen gelden als u voor een hoger kamertype kiest of een uitgebreider programma)
  • U heeft langer dan 48 uur geleden geboekt en wenst de datum van uw reis te wijzingen, dan zullen we eerst de beschikbaarheid en de voorwaarden van het hotel voor opvragen. Als de voorwaarden van het hotel flexibel zijn, zullen wij de boeking voor u wijzigen, indien het hotel hiervoor extra rekent zullen we deze kosten aan u doorberekenen. (in dit geval kunnen er ook andere prijzen gelden in een ander seizoen).
  • Heeft u vluchten via ons geboekt en wenst u te wijzigen? Dan zijn we naast de voorwaarden en beschikbaarheid van het hotel, ook afhankelijk van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en hun voorwaarden en extra kosten die door hen in rekening worden gebracht. (in dit geval kunnen er ook andere prijzen gelden in een ander seizoen).


12.

Tot wanneer mag ik mijn reis gratis annuleren?

U kunt uw reis gratis annuleren tot 48 uur na boeking. Mocht u dus online hebben geboekt of akkoord hebben gegeven op een offerte en komt het toch niet uit die datum, dan kunt u binnen 48 uur nog annuleren. Na 48 uur gelden onze annuleringsvoorwaarden. Deze vindt u in artikel 9 van onze algemene voorwaarden

13.

Als ik voor één persoon boek, krijg ik dan een eenpersoonskamer?

Wanneer u alleen bij Puurenkuur boekt, zullen wij altijd een kamer voor alleengebruik inboeken, u hoeft uw kamer nooit te delen met iemand anders. In sommige hotels worden ook eenpersoonskamers aangeboden, deze zijn vaak wat kleiner en hebben een twijfelaar in de kamer staan. Als een hotel geen eenpersoonskamers aanbiedt, zullen wij altijd een tweepersoonskamer voor alleengebruik inboeken.
14.

Kan ik een kamer boeken voor drie personen?

Ja, dit is wel per hotel verschillend, vraag bij ons de mogelijkheden aan voor het gewenste hotel, dan zoeken wij de mogelijkheden graag uit!

15.

Kan ik bij Puurenkuur ook vluchten boeken?

Puurenkuur kan ook tickets voor u inboeken, hiervoor rekenen wij wel extra kosten in rekening. Laat ons bij uw aanvraag weten vanaf welke luchthaven u graag wenst te vertrekken, dan zoeken wij de opties voor u uit.

16.

Mag ik ook mijn eigen vliegtickets boeken?

Het is ook zeker mogelijk om uw eigen tickets te boeken. Wel willen we u vragen deze pas te boeken nadat wij de accommodatie voor u hebben ingeboekt om te voorkomen dat u met een vlucht zit en wij het verblijf niet meer kunnen vastleggen.

Uiteraard kunnen wij aansluitend, op de door uw geboekte vluchten, de transfers voor u reserveren bij het hotel.


17.

Kunnen geboekte vluchten nog gewijzigd worden?

Puurenkuur boekt zowel lijn- als chartervluchten naar de verschillende bestemmingen. Luchtvaartmaatschappijen kunnen zonder voorafgaande waarschuwing het type vliegtuig, vluchttijden e.d. wijzigen. Deze wijzigingen geven wij altijd aan u door. Mocht het gaan om een verandering van datum, dan zullen wij in overleg met u de vluchten wijzigen of kijken naar een andere oplossing.

Verder raden we altijd aan om een dag van tevoren uw vluchttijden te checken of alles nog staag gepland zoals geboekt. Houd er rekening mee dat Puurenkuur niet verantwoordelijk is voor eventuele kosten in verband met mogelijke wijzigingen in vluchtschema's of annuleringen. Eventuele extra kosten, zoals alternatieve vluchten of overnachtingen, worden niet vergoed door Puurenkuur. We zullen er echter naar streven om eventuele extra kosten zo veel mogelijk te beperken.


18.

Mijn vluchten zijn gewijzigd of geannuleerd, wat nu?

Een luchtvaartmaatschappij kan altijd een vlucht wijzigen of annuleren, ook last minute. We zijn in zo´n geval altijd afhankelijk van de voorwaarden van het hotel en van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij wat we u in dit geval kunnen aanbieden. Neem altijd contact met ons op mocht uw vlucht gewijzigd- of geannuleerd zijn, dan kijken we samen met u naar de beste oplossing. 

19.

Is het aan te raden een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten?

Het is aan te raden om goed verzekerd op reis te gaan. Met een reisverzekering zorgt u ervoor dat u en/of uw bezittingen tijdens de vakantie verzekerd zijn. Deze verzekering biedt een vergoeding bij schade of kan in bepaalde situaties ondersteuning bieden als u hulp nodig hebt tijdens uw reis. Zo worden kosten vergoed die ontstaan bij ziekte of na een ongeval op vakantie bijvoorbeeld.

Met een annuleringsverzekering bent u goed verzekerd als u, uw vakantie onverwachts moet annuleren of wanneer deze halverwege afgebroken moet worden. 

Puurenkuur werkt samen met Allianz en A.S.R. verzekeringen. We helpen u graag verder met het regelen van de juiste verzekering. 

20.

Kan Puurenkuur ook autohuur regelen?

Zeker! Wij werken samen met Sunnycars een hele betrouwbare partner waarbij alle verzekeringen én een extra bestuurder altijd inclusief zijn. Vraag ons om een op maat gemaakt voorstel en we zoeken de mogelijkheden graag voor u uit!

21.

Hoe worden mijn tranfers geregeld?

Wij regelen uw transfers altijd bij het hotel direct, of bij onze betrouwbare partners ter plaatse. We regelen deze altijd op basis van uw vluchtgegevens zodat er iemand voor u klaarstaat op de luchthaven. Wij geven deze altijd door inclusief uw vluchtnummers zodat de transfermaatschappij ook rekening kan houden met eventuele vertragingen. Heeft u zelf uw vluchten geregeld? Wij kunnen uiteraard uw transfers aansluitend reserveren, u hoeft alleen de vluchtgegevens (inclusief vluchtnummer) aan ons door te geven. 

22.

Kan ik extra behandelingen bijboeken?

Zeker! Mocht u voor vertrek al weten welke behandelingen u wenst bij te boeken, dan kunnen wij dit uiteraard voor u in orde maken. Afhankelijk van de beschikbaarheid in de spa kan het hotel deze dan alvast voor u inplannen, om teleurstellingen te voorkomen. Uiteraard kunt u ook ter plaatse behandelingen bijboeken aan de hand van de beschikbaarheid. Betalingen van extra bijgeboekte behandelingen dienen altijd ter plaatse te worden voldaan. 

23.

Ik heb een programma geboekt, hoe worden de behandelingen ingepland?

De behandelingen die bij een spa-programma zijn inbegrepen worden op voorhand door ons gereserveerd. In sommige gevallen dient u voor vertrek een vragenlijst in te vullen, waarbij meer informatie wordt gevraagd over bijvoorbeeld uw klachten, uw wensen en het doel van uw verblijf. Aan de hand van deze vragenlijst noteert het hotel uw voorkeuren en zullen zij een behandelschema opstellen. Deze schema’s worden soms al van tevoren toegestuurd. Indien inbegrepen, wordt het schema en uw voorkeuren besproken in het welkomstconsult bij aankomst in het hotel. 

24.

Hoe werkt het met betalen?

De volgende betalingsregels zijn geldig bij boekingen:

  • Aanbetaling wanneer de boeking definitief is bevestigd: bij het boeken van uw reis dient u een aanbetaling van 50% van de reissom te voldoen. De kosten van de reis- en annuleringsverzekering, poliskosten en eventueel de vluchtkosten dienen te zijn betaald.  
  • Restantbetaling: uiterlijk zes weken voor vertrek dient het gehele bedrag betaald te zijn.  

Bij een last minute boeking (reisdatum binnen zes weken) dient u binnen 72 uur na boeking de volledige betaling te voldoen. Indien wij ook de vluchten voor in boeken dient u binnen 24 uur het bedrag van het vliegticket te voldoen zodat wij deze definitief kunnen inboeken. Mocht de vluchtprijs in de tussentijd gewijzigd zijn dan boeken we de vluchten in overleg in.

Indien de betaling niet tijdig ontvangen is, behoudt Puurenkuur zich het recht om de reisovereenkomst op te zeggen. In dat geval zijn de bepalingen die betrekking hebben op de annulering door de reiziger van toepassing en worden als zodanig verrekend.


Op welke manieren kan ik betalen?

Wanneer u zelf online de boeking maakt wordt u direct doorgestuurd naar de betalingspagina. De betaling hoeft u niet direct te voldoen, u ontvangt altijd van ons een factuur per e-mail. Wanneer u via een van onze specialisten boekt ontvangt u per e-mail de definitieve boekingsbevestiging met factuur.

In beide gevallen kunt u op de volgende manieren betalen:

  • Bankoverschrijving: U kunt het verschuldigde bedrag overmaken naar onze bankrekening. Vermeld hierbij altijd uw reserveringsnummer. 
  • Bankgegevens Puurenkuur: 
    ABN AMRO: 494717165 
    IBAN: NL96ABNA0494717165 
    BIC: ABNANL2A 
  • iDeal: deze optie vindt u op onze betalingspagina, of een van onze specialisten maakt voor u een betaallink waarmee u gemakkelijk via iDeal kunt betalen.
  • Creditcard/PayPal: deze optie vindt u op onze betalingspagina, of een van onze specialisten maakt voor u een betaallink waarmee u via creditcard kunt betalen.
  • Contant: contante betalingen kunnen uitsluitend op afspraak bij ons op kantoor voldoen. Neem hiervoor contact met ons op.
25.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn reisbescheiden?

De reisbescheiden worden ongeveer 10 dagen voor vertrek verstuurd, mits de volledige betaling is ontvangen. Deze worden per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u bij uw boeking heeft opgegeven. Het kan zijn dat onze e-mail in uw spamfolder terecht is gekomen, controleer daarom altijd even de ongewenste e-mailmap.

Mocht u uw reisbescheiden niet tijdig ontvangen of vragen hebben over uw reisbescheiden, neem dan contact met ons op.

26.

Hoe lang moet mijn paspoort geldig zijn?

In sommige Europese landen kunt u terecht met een internationaal identiteitsbewijs. Voor de meeste landen dient u in het bezit te zijn van een geldig paspoort. De meest voorkomende eis in veel landen is dat uw paspoort nog ten minste zes maanden geldig is vanaf de datum van terugkeer in uw thuisland. Controleer altijd de specifieke paspoort- en visumvereisten voor uw reisbestemming, aangezien deze per land kunnen variëren. Voor de meest actuele informatie, raadpleeg www.minbuza.nl of neem contact op met de ambassade of consulaat van het land van bestemming.  

27.

Heb ik een visum nodig?

Afhankelijk van uw bestemming en nationaliteit kan het zijn dat een visum vereist is voor uw reis. Op www.minbuza.nl vindt u de meest actuele informatie over visumvereisten.  

28.

Adviseert Puurenkuur ook over vaccinaties?

Voor persoonlijk advies over vaccinaties, verwijzen wij u graag naar de GGD. Afhankelijk van uw bestemming en persoonlijke situatie kan het zijn dat u een reisvaccinatie nodig heeft. Raadpleeg de GGD via www.ggdreisvaccinaties.nl of uw huisarts. 

29.

Waar kan ik een klacht indienen?

We streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en staan open voor al uw feedback. Het kan natuurlijk gebeuren dat u ergens ontevreden over bent of dat iets niet verloopt zoals verwacht. We vragen u daarom vriendelijk om eventuele klachten ter plaatse kenbaar te maken, omdat we zo vaak het probleem direct kunnen oplossen. Mocht dit niet naar tevredenheid lukken met het hotel, neem dan gerust contact met ons op. Als u ons op de hoogte stelt terwijl u nog ter plaatse bent, geeft u ons de kans om het probleem voor u op te lossen. Na uw vertrek kan het voor ons moeilijker of zelfs onmogelijk zijn om nog iets voor u te doen.  

30.

Kan ik ook reizen met kinderen?

Zeker! Hoewel veel kuuroorden gericht zijn op volwassenen (adults-only) zijn er ook steeds meer locaties die faciliteiten bieden voor kinderen en baby’s. Met name grote hotelketens bieden goede faciliteiten, waarbij uw kind overdag in de kids club bezig wordt gehouden terwijl u zelf de behandelingen ondergaat. Tegen een toeslag zijn er ook opties voor oppas of au pair service. Er zijn mogelijkheden om een babybedje aan te vragen als u dit bij uw boeking aangeeft. Het babybedje is vergelijkbaar met een campingbedje en wordt voor u in de accommodatie geplaatst. Neem contact op met onze specialisten om te ontdekken welke hotels geschikt is voor uw gezin. 

31.

Kan ik een cadeaubon bestellen of een reis cadeau doen?

Absoluut! U kunt een cadeaubon voor elk gewenst bedrag bestellen. Wij sturen u dan per e-mail een voucher waar ook een boodschap op vermeldt kan worden. Door middel van een unieke code kan deze cadeaubon ingewisseld worden. Cadeaubonnen zijn geldig tot 2 jaar na uitgifte.

Uiteraard helpen wij ook graag bij het cadeau geven van een wellnessreis. Hiervoor kunnen wij ook een voucher toesturen waarbij een persoonlijk boodschap vermeldt kan worden. Neem contact op met onze specialisten om een cadeaubon te regelen of een reis cadeau te geven.

32.

Welke taal wordt er gesproken?

Onze yogaretreats in Nederland worden begeleid door Nederlandse (yoga)docentes, de voertaal gedurende deze retreats is Nederlands. Mocht er een deelnemer zijn die geen of beperkt Nederlands spreekt, dan zal de (yoga)docent waar nodig aanwijzingen geven in het Engels.

In onze hotels in het buitenland is de voertaal altijd Engels en de taal van het land (bijvoorbeeld Spaans in Spanje). De consults, activiteiten en begeleiding zullen altijd in het Engels beschikbaar zijn. Wij bieden geen locaties in het buitenland waar Nederlands wordt gesproken.

33.

Hoe werkt het met de maaltijden die inclusief zijn?

Afhankelijk van uw geboekte reis kunnen maaltijden inclusief zijn in uw verblijf. Deze maaltijden zijn inbegrepen aan de hand van de in- en uitchecktijden van het hotel. Wanneer u op basis van halfpension of volpension verblijft begint het bij diner op de dag van aankomst en eindigt deze met ontbijt op dag van vertrek. Mocht u eerder arriveren of later vertrekken dan kunt u uiteraard à la carte maaltijden nuttigen en deze ter plaatse betalen.

Mocht u willen upgraden naar een andere verzorging dan is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze specialisten.

34.

Ik ga alleen op reis, wat kan ik verwachten?

Veel van onze wellness- en kuurreizen worden geboekt door alleenreizenden. Sommige van onze locaties zijn beter geschikt en ingespeeld op alleenreizenden dan anderen. Hier vindt u bijvoorbeeld een community-tafel waar u samen met anderen kunt eten (als u wenst) of deze locaties zijn bijvoorbeeld kleinschalig waardoor er veel gelijkgestemden zijn. Wij helpen u graag met het vinden van uw wellnessreis. Mocht u op zoek zijn naar een specifieke locatie om alleen naar toe te gaan, neem contact op met een van onze specialisten. 

35.

Als ik Puurenkuur nodig zou hebben tijdens mijn reis, kan ik jullie bereiken buiten kantooruren?

Zeker, buiten kantooruren zijn wij altijd bereikbaar voor noodgevallen. Informatie en het juiste telefoonnummer voor buiten kantooruren vindt u in uw reisdocumenten. Tijdens kantooruren kunt u bellen naar ons reguliere telefoonnummer. 

36.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact op met één van onze specialisten, we helpen u graag verder!


Ayurveda in Europa
Top 12 luxe destination spa's
Tips voor een betere nachtrust - Leer beter slapen
Top 6 retreats voor in je eentje
Floortje Dessing in Thailand
Floortje Dessing
Lees Floortjes verhaal