Hoe kan ik informatie aanvragen
Boeken van uw reis
Als ik voor 1 persoon boek, krijg ik dan een eenpersoonskamer?
Bij het boeken voor één persoon kunt u erop vertrouwen dat u een kamer voor uzelf krijgt, zodat u kunt genieten van privacy en comfort. Houd er rekening mee dat er mogelijk een toeslag voor een eenpersoonskamer van toepassing is. Sommige hotels bieden eenpersoonskamers met een eenpersoonsbed aan en deze hebben dan geen toeslag.
Kan ik een kamer boeken voor 3 personen?
Zeker! Het boeken van een kamer voor drie personen is mogelijk, maar we raden u aan om contact op te nemen met een van onze reisexperts, aangezien de het per hotel kan verschillen of het wel of niet mogelijk is.
Is het mogelijk om (extra) voorkeuren aan mijn boeking toe te voegen?
Absoluut! We waarderen uw voorkeuren en streven ernaar uw verblijf volledig op uw wensen af te stemmen. U kunt zeker extra voorkeuren aan uw boeking toevoegen. Of het nu gaat om specifieke kamerwensen, dieetvoorkeuren of andere speciale verzoeken, laat het ons weten, en ons team zal zijn uiterste best doen om ze tegemoet te komen en ervoor te zorgen dat uw reis niets minder dan uitzonderlijk is.
Puurenkuur vliegreizen
Extra toeslagen voor de vlucht
Het is mogelijk dat een luchtvaartmaatschappij u onverhoopt een toeslag in rekening brengt. In dat geval zal Puurenkuur deze extra kosten aan u doorberekenen en alleen de door de luchtvaartmaatschappij opgelegde extra kosten in rekening brengen.
Kan ik zelf tickets boeken?
Ja, het staat u vrij om uw eigen vluchten te boeken. We raden u echter aan om aan onderstaande richtlijnen te houden:
• Wacht op de definitieve bevestiging van uw accommodatie van Puurenkuur voordat u vluchten boekt. Deze bevestiging ontvangt u binnen 24 uur na boeking.
• Blijf op de hoogte van eventuele vluchtwijzigingen en informeer Puurenkuur zodat we de transfertijden kunnen aanpassen.
• Eventuele extra verblijfskosten als gevolg van vluchtwijzigingen dienen direct aan Puurenkuur betaald te worden.
• Lees de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij zorgvuldig door voordat u op reis gaat.
• Als u rechtstreeks vluchten boekt, raden wij u aan uw tickets te verzekeren. De door Puurenkuur aangeboden annuleringsverzekering dekt niet de kosten van rechtstreeks door jou geboekte vluchten.
• Print uw vluchtgegevens uit en geef deze door aan Puurenkuur, zodat wij uw transfers kunnen regelen.
Wat is inbegrepen in de reissom
Elke reis biedt een duidelijk overzicht van wat is inbegrepen in de reis. Vanaf 1 januari 2012 is de gepubliceerde reissom bij onze reizen exclusief de vluchtprijs. De transfers op de bestemmingen zijn wel inclusief. Omdat vluchtprijzen dagelijks veranderen, en steeds meer klanten van andere luchthavens dan Amsterdam willen vertrekken, kunnen we u op deze manier nog beter van dienst zijn door de beste reismogelijkheden en prijzen aan te bieden. Wij kijken op het moment van boeken naar de beste vluchtprijs (inclusief aanbiedingen!). U kunt tevens vertrekken vanaf een regionale luchthaven (Eindhoven, Maastricht, Rotterdam etc) of een ander land (Brussel of Dusseldorf).
Hoe worden het aantal reisdagen bepaald
Uw geboekte reis wordt altijd in hele dagen aangegeven. Zo begint een driedaagse reis op dag 1 vanaf de middag (vaak kunt u inchecken om 14.00 of 15.00 uur) en eindigt op dag 3 bij de uitcheck (vaak om 11.00 of 12.00 uur). Al onze reizen worden weergegeven zonder de vlucht (dagen). Uw eerste dag van uw reis begint dus altijd met de incheck tijd die het hotel hanteert. Gaat u met het vliegtuig naar een bestemming en komt u op een ongelukkig tijdstip in de nacht aan, dan nog telt dag 1 vanaf de incheck tijd. Deze gehanteerde aanduiding van reisduur is een internationaal gebruik en wordt wereldwijd in de reisbranche toegepast.
Let u erop dat u op sommige bestemmingen (Azie bijvoorbeeld) een nacht in het vliegtuig zit. Het aantal reisdagen wordt dan eigenlijk langer, omdat u de vluchtdagen dan ook mee telt.
Hoe reserveer ik de behandelingen die inclusief de reis zijn?
De behandelingen die inclusief uw reis zijn, worden door ons op voorhand gereserveerd. Uiteraard kunt u meerdere behandelingen bijboeken: u moet dit wel direct bij de Spa/hotel of sauna reserveren. Dit gaat uiteraard op basis van beschikbaarheid en dient u ook ter plekke te betalen. Puurenkuur is niet aansprakelijk voor deze directe reserveringen bij het hotel of de spa.
Betalingsvoorwaarden
We verzoeken u beleefd de volgende betalingregels in acht te nemen: Bij boeking van uw reis dient u de verplichte aanbetaling van 50% van de reissom te voldoen. Ook dient u de kosten van de reis- en annuleringsverzekering, de poliskosten en de reserveringskosten te voldoen. Het restantbedrag dient vervolgens uiterlijk zes weken voor vertrek in ons bezit te zijn.
Betaling van een last minute reis
Indien u bij ons een zogenoemde last-minute reservering heeft gemaakt waarbij uw reisdatum binnen de termijn van zes weken valt, verzoeken wij u vriendelijk er zorg voor te dragen dat uw betaling binnen 24 uur is uitgevoerd (gerekend vanaf het tijdstip van de boeking) onder vermelding van uw reserveringsnummer.
LET OP! Bij boekingen met vlucht verzoeken wij u om de prijs van het vliegticket binnen 24 uur te voldoen (er kan om een betalingsbewijsje worden gevraagd). Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij het ticket definitief reserveren voor de op dat moment geldende ticketprijs.
Indien wij niet tijdig de betaling van de reissom ontvangen, behoudt Puurenkuur zich het recht voor de reisovereenkomst op te zeggen. In dat geval zijn de bepalingen die betrekking hebben op de annulering door de reiziger van toepassing en worden als zodanig verrekend.
Op welke manieren kan ik betalen?
Aan de hand van de factuur die u per email ontvangt kunt u de betaling voldoen. U ontvangt geen acceptgiro. U kunt op verschillende manieren betalen: via een IDEAL betaling (via het boekingsformulier), via internetbankieren, via creditcard (Extra creditcard kosten: VISA en Mastercard: 2,9% van de totale reissom of American Express 2,85% van de totale reissom) of contant op ons kantoor. Heeft u een last-minute gereserveerd, dan dient u een spoedbetaling te doen. Voor een betaling vanuit het buitenland dient u de IBAN en BIC codes te gebruiken. Een betaling vanuit het buitenland duurt altijd wat langer.
Bankgegevens Puurenkuur:
ABN AMRO: 494717165
IBAN: NL96ABNA0494717165
BIC: ABNANL2A
Wanneer ontvang ik mijn bevestiging en reisbescheiden
Nadat u een boeking heeft gemaakt, ontvangt u automatisch een mail met alle gegevens van uw reis en een overzicht van de kosten. Heeft u aanvullende wensen zoals eventuele verlengingsnacht(en), dan ontvangt u binnen 48 uur een aangepaste factuur.
Welke reisbescheiden ontvang ik?
Uw reisbescheiden bestaan bij wellnessreizen binnen de Benelux uit een e-voucher. Bij een boeking van wellnessreizen in Europa en wereldwijd bestaan de reisbescheiden uit een voucher voor de accommodatie, een vliegbrief, uw e-ticket(s) (indien van toepassing) en algemene informatie over de kuur en de bestemming.
Waarvoor dient het voucher?
Het voucher dient als incheck bewijs bij het hotel. In het voucher staat alle update informatie over uw boeking.
Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?
U ontvangt uw reisbescheiden plus e-tickets uiterlijk een week voor vertrek. Heeft u een lastminute met vertrek binnen een week geboekt, dan zorgen we ervoor dat na uw betaling de reisbescheiden zo snel mogelijk bij u zijn.
Welke reisdocumenten heb ik nodig? Is mijn paspoort nog wel geldig?
Raadpleeg www.minbuza.nl
Paspoort, Visum en Vaccinaties
Paspoort en Visum
Voor het reizen naar het buitenland is een paspoort verplicht. In sommige Europese landen kunt u ook terecht met een internationaal identiteitsbewijs. Tevens is er voor sommige landen een visum verplicht en dient het paspoort na terugkomst langer dan zes maanden geldig te zijn. Raadpleeg www.minbuza.nl voor de huidige voorwaarden voor paspoorten en visa.
Vaccinaties
Raadpleeg uw plaatselijke GG&GD of www.lcr.nl: Landelijke Coordinatiecentrum Reizigersinformatie.
Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds
Stichting Garantiefonds Reisgelden
Puurenkuur is aangesloten bij SGR. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.
SGR bijdrage
Sinds 1 februari 2021 wordt er door SGR-deelnemers een bijdrage van €5,- per persoon per boeking in rekening gebracht.
Aangesloten reisorganisaties gaan per persoon de bijdrage van €5,- betalen aan SGR. Deze is verwerkt in uw boeking en vindt u terug op uw factuur en/of boekingsbevestiging.
Calamiteitenfonds
Puurenkuur is tevens aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen. Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds vallen op de gepubliceerde reizen van Puurenkuur onder de garantie van het Calamiteitenfonds, met uitzondering van alle reizen in Nederland. Deze garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis: - (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren; - de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren. Voor de garantieregeling verwijzen wij u door naar de website van het Calamiteitenfonds: www.calamiteitenfonds.nl Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis. U betaalt per boeking een bijdrage van €2,50 die Puurenkuur afdraagt aan het Calamiteitenfonds.
Reis- en Annuleringsverzekering
Goed verzekerd op reis gaan, is een absolute noodzaak. Het is zeer onverstandig om zonder reisverzekeringen op pad te gaan. Puurenkuur verplicht daarom een reisverzekering die minimaal dekking biedt voor medische, S.O.S.- en transportkosten en ongevallen. Mocht u geen reisverzekering bij ons afsluiten, dan ontvangen wij graag de polisnummers van uw reisverzekering. Dekking op het gebied van reisbagage en kostbaarheden raden we aan, maar is niet verplicht. Puurenkuur werkt samen met Allianz Global Assistance. Marktleider Allianz Global Assistance is meer dan 50 jaar thuis in de reiswereld. Hun naam vertelt waar zij voor staan, namelijk wereldwijde hulpverlening. En dat heeft zo z'n voordelen, want wat uw reiswensen ook zijn, ze hebben altijd wel een verzekering die bij uw specifieke manier van reizen past. Daarmee zijn zij het eerste en enige merk dat reisverzekeringen, annuleringsverzekeringen en hulpverlening onder dezelfde naam aanbiedt. Ze opereren wereldwijd. 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Reisverzekering
Hoe goed u uw zaken ook heeft geregeld, er kan altijd iets gebeuren waardoor u eerder terug moet komen dan verwacht, bijvoorbeeld door ziekte, een ongeval of een beroving. Voor deze situaties is er de Allianz Global Assistance Reisverzekering. Deze verzekering dekt de kosten van S.O.S-centrale, repatriering, reisbagage, reisongevallen en medische kosten. Puurenkuur werkt op basis van pakket B.
De premies zijn als volgt:
Een reisverzekering met werelddekking kost € 2,75 per persoon per dag.
Een reisverzekering met Europadekking kost € 1,85 per persoon per dag.
De poliskosten bedragen € 4,52
Puurenkuur Annuleringsverzekering
In samenwerking met Allianz Global Assistance ontwikkelde Puurenkuur de unieke KUUR Annuleringsverzekering. Deze annuleringsverzekering is niet alleen een perfecte dekking bij een onverwachte wending in uw leven die u belet uw reis uit te voeren (medische redenen). Maar deze verzekering biedt tevens - en dat is uniek in Nederland - dekking als u om psychische of emotionele redenen uw kuur tussentijds moet afbreken. De verzekering keert niet alleen voorafgaand aan de reis uit, maar keert tevens de volledige reissom uit bij af- of onderbreking tijdens de reis. Geldige medische redenen die u beletten uw reis uit te voeren zijn: ernstige ziekte, ongeval of overlijden van u, uw medereiziger(s) of directe familieleden (1e/2e graad), niet-vrijwillige werkloosheid, het verkrijgen van een vaste baan na werkloosheid, zwangerschap, echtscheiding of ontbinding van een samenlevingsovereenkomst, herexamen ter afronding van een meerjarige opleiding dat in de geboekte periode moet worden afgelegd, toewijzing van een huurwoning (de huur gaat in tijdens de reis of binnen 30 dagen voor vertrek), overlijden of levensgevaar van uw hond, kat of paard (binnen zeven dagen voor vertrek). Geldige emotionele of psychische redenen tijdens de kuurreis kunnen zijn: heftige emotionele reactie, lichamelijke klachten van de kuur of van de producten waarmee wordt gewerkt.
Wat is de kern: er bestaan ' reguliere' annuleringsverzekeringen: deze vergoeden bijvoorbeeld als u een week voor aanvang uw been breekt en niet meer op reis kan gaan bijvoorbeeld. Dat is een zogenaamde 'medische' reden. Onze annuleringsverzekering gaat een stapje verder, nl als blijkt dat u tijdens een Ayurvedakuur in India erachter komt dat u een allergische reactie krijgt van de olie waar mee gewerkt wordt. Dan heeft een Ayurvedakuur niet zoveel zin maar, want dat is het hoofdbestandeel van zo'n kuur. U kunt dan voortijdig terug naar huis gaan en u krijgt het gehele reisbedrag terug. Een ander voorbeeld: iemand die geestelijk niet goed reageert tijdens een detoxreis. Het is niet verstandig om de kuur voort te zetten. Een reguliere verzekering vergoedt alleen op basis van medische redenen: ziek, been breken etc. Deze verzekering dekt meer en gaat dus veel verder met de vergoeding.
De extra dekking is van kracht vanaf het moment van het afsluiten van de verzekering tot de voorlaatste dag van het geboekte arrangement. Er is geen dekking wanneer voor vertrek naar de bestemming door een arts vastgesteld had kunnen worden dat het geplande arrangement of de kuurreis geen doorgang kan vinden. Annulering van de kuur tijdens de reis dient onderschreven te worden door de behandelend arts dan wel plaatselijke begeleiding en in overleg met Puurenkuur. Wilt u meer informatie of heeft u specifieke vragen, neemt u dan contact met ons op.
De premie is als volgt:
6,5% van de totale reissom (exclusief assurantiebelasting a 21% over het verzekeringsbedrag).
De poliskosten bedragen € 5,45 (inclusief assurantiebelasting a 21%).
Annuleren van uw reis
Puurenkuur annuleert uw reis
Indien Puurenkuur, voor de eigenlijke aanvang van de reis, het reiscontract verbreekt wegens een niet aan u toe te rekenen omstandigheid, heeft u de keuze tussen de aanvaarding van een nieuwe aanbieding of de directe terugbetaling van de door u betaalde bedragen voor het verbroken reiscontract. U kunt, in voorkomend geval, geen aanspraak maken op een schadeloosstelling voor het niet-uitvoeren van het reiscontract.
U annuleert uw reis
Indien u zelf de reis wilt annuleren, bent u in ieder geval de reserveringskosten, de annuleringsverzekering (indien afgesloten) en 100% van de kosten van uw vliegticket verschuldigd. De overige annuleringskosten zijn forfaitair bepaald en afhankelijk van het tijdstip van annulering:
Bij annulering vanaf 48 uur na boeken tot 8 weken voor aanvang van de reis: 10% van de reissom;
Bij annulering tot 6 weken voor aanvang van de reis: 35% van de reissom;
Bij annulering tot 4 weken voor aanvang van de reis: 50% van de reissom;
Bij annulering tot 14 dagen voor aanvang van de reis: 75% van de reissom;
Bij annulering van 13 dagen tot 8 dagen voor aanvang van de reis: 90% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 7de dag voor aanvang van de reis: 100% van de reissom
Bij annulering op de vertrekdag of later: 100% van de reissom.
Hoe annuleer ik?
Annuleringen dient de hoofdboeker altijd schriftelijk of per e-mail te melden bij Puurenkuur. De dag dat deze schriftelijke of digitale annulering binnenkomt, geldt als de annuleringsdatum. Als deze buiten kantooruren wordt gestuurd, geldt als annuleringsdatum de eerstvolgende werkdag.
Puurenkuur Laagste Prijs Garantie Label
Onze inkopers onderhandelen de beste prijzen, en bedingen daarnaast heel veel extra’s (massages, giftvouchers, transfers etc) exclusief voor onze gasten. Wij geloven dat dat de toegevoegde waarde is van ons bedrijf. Over onze prijzen zijn we transparant: zo staat de prijs van het arrangement apart van de vluchtprijs. Waarom? Zo kunt u zelf checken dat onze laagste prijs garantie echt zo is. Bovendien geeft het u de vrijheid om zelf te bepalen met welke luchtvaart maatschappij u wilt vliegen en zoeken wij naar de beste mogelijkheden en prijzen (de vluchten kunt u uiteraard ook zelf boeken).
Om onze garantie kracht bij te zetten, hebben we daarom onze Laagste Prijs Garantie label op al onze reizen geplakt. Samen zien we meer, dus we zijn er blij mee als onze klanten ons scherp houden. Vind u toch ergens anders een lagere prijs van precies dezelfde reis, dan betalen wij u 2x het verschil terug. Zo geniet u niet alleen van een ontspannen vakantie, maar weet u ook zeker dat u niet teveel betaald.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Nadat u een boeking heeft gemaakt, kunt u ons binnen 48 uur laten weten of u ergens anders een betere prijs van hetzelfde programma of hotel hebt gevonden. Voldoet u aan de voorwaarden hieronder, dan ontvangt u van ons dubbel het verschil terug. Ook binnen 48 uur.
Voorwaarden van onze Laagste Prijs Garantie Label
Wilt u aanspraak maken op onze prijsgarantie, dan gelden een aantal voorwaarden. De prijzen van onze reizen moeten natuurlijk goed vergelijkbaar zijn én te controleren. We hebben de voorwaarden voor u in een overzichtelijk document gezet.
Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Puurenkuur heeft met uiterste zorgvuldigheid de hotels en resorts uitgekozen. Mocht u toch een gerechtvaardigde klacht hebben, dan dient u deze eerst met het hotel/resort of de plaatselijke agent op te nemen, teneinde hen in de gelegenheid te stellen ter plekke naar een oplossing te zoeken. Mocht dit niet tot tevredenheid afgehandeld worden, dan kunt u contact opnemen met Puurenkuur. Puurenkuur zal haar uiterste best doen de klacht tot tevredenheid op te lossen.
Kuren met kinderen
Steeds vaker krijgen we de vraag of het mogelijk is te kuren met een kind of baby. Er gelden afwijkende regels in kuuroorden wereldwijd over de toegankelijkheid van baby's en kinderen. Met name de grote hotelketens bieden prima faciliteiten voor kinderen en baby's. Uw kind wordt overdag in de kids club bezig gehouden, zodat u zelf de behandelingen van het kuurprogramma kunt ondergaan. Er kan eventueel ook een oppas/au pair service geregeld worden tegen een toeslag. Informeert u bij onze specialisten welke hotels daarvoor geschikt zijn.
Is er een babybedje aanwezig in de accommodatie?
Ja, als u aangeeft dat u reist met een baby, dan kunnen we voor u een babybedje aanvragen. Dit babybedje is vergelijkbaar met een campingbedje voor baby's.
Kan ik een arrangement ook als cadeau geven?
Ja, wij verstrekken cadeaubonnen die we op een eigentijdse manier verpakken en versturen. Er zijn twee opties: u selecteert zelf een reis of arrangement uit ons aanbod en boekt deze met open datum. De ontvanger kan deze op een zelf te bepalen tijdstip inwisselen voor een officieel voucher. Een andere optie is de Puurenkuur Wellness cadeaubon, die u hieronder direct online kunt bestellen. U bepaalt zelf de waarde (een geldbedrag vanaf € 25,-) en de verpakking. Betaalt u direct met Ideal, dan heeft u uw Puurenkuur Wellness cadeaubon binnen drie werkdagen in huis. Voor vragen of assistentie, belt u ons kantoor op nummer 020-5730350.
Sauna en Zwanger
Puurenkuur biedt speciale arrangementen voor zwangere vrouwen. Deze zijn met alle zorg samengesteld door onze partners. We sturen u tevens een uitgebreid document toe met alle do's and dont's van zwanger zijn in de sauna.
Reizen voor alleengaanden
Onze wellness- en kuurreizen worden voor 70% door alleengaanden geboekt. Daarom proberen we altijd te onderhandelen voor betere tarieven voor alleenreizenden. Sommige reizen zijn hier uitermate geschikt voor: u betaalt bijvoorbeeld geen toeslag voor een eenpersoonskamer, of u heeft een ruime kamer.
Een auto huren tijdens uw reis
Autoverhuur bedrijf SUNNYCARS is onze partner in autoverhuur wereldwijd. Als u een huurauto boekt, dan zijn er veel zaken waarmee u rekening dient te houden. Denk bijvoorbeeld aan de prijs, lokale huurvoorwaarden en eventuele bijkomende kosten voor een bepaalde tankregeling of een oneway huur. De reden dat we voor SUNNYCARS hebben gekozen is dat ze diverse service pakketten bieden die net een stapje verder gaan dan de meeste autohuur bedrijven. Welke pakketten er zijn, leest u hieronder.
Zo boekt u uw huurauto?
Op onze homepage klikt u op het auto icoontje. U kunt daar op bestemming, dagen en type auto zoeken. In de derde boekingsstap heeft u de mogelijkheid het door u gekozen service pakket te selecteren.
De servicepakketten
1. All Risk met eigen risico (Basis pakket)
Het servicepakket All Risk met eigen risico (Basis pakket) bevat:
*Voor zover in de lokale huurvoorwaarden niet anders vermeld
. **Geldt niet voor de bestemming Cuba. Raadpleeg hiervoor de lokale huurvoorwaarden.
2. All Risk met restitutie van het eigen risico (All-inclusive pakket)
Het servicepakket All Risk met restitutie van het eigen risico (All-Inclusive pakket) bevat, aanvullend op het basis pakket:
Kort samengevat: het all-inclusive pakket vergoedt tevens schade die u heeft opgelopen en u het u uw eigen risico kost. Banden- en glasschade valt niet onder schade, deze kunt u wél meeverzekeren met het all-inclusive PLUS pakket.
*Geldt niet voor de bestemming Cuba. Raadpleeg hiervoor de lokale huurvoorwaarden.
**Houdt u er a.u.b. rekening mee, dat de restitutie van het eigen risico in het geval van schade geen verzekeringsdienst is, maar een extra service van SUNNYCARS.
3. All Risk met restitutie van het eigen risico uitgebreid met glas- en bandenschade (All-inclusive PLUS pakket)
De uitbreiding met glas- en bandenschade (all-inclusive plus pakket) bevat, aanvullend op het All Risk met restitutie van het eigen risico (all-inclusive pakket):
*Houdt u er a.u.b. rekening mee, dat de restitutie van het eigen risico in het geval van schade geen verzekeringsdienst is, maar een extra service van SUNNYCARS.
Nog wat tips en adviezen!
Voor vertrek
Ophalen van uw huurauto
Inleveren van de huurauto
Telephone:
Openingstijden:
ma t/m vr 10.00 - 17.00 uur
zaterdag 10.00 - 14.00 uur
Floortje Dessing - ‘In Thailand heb ik mijn systeem opnieuw opgestart. En dat was nodig’