Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Alle beoordelingen

4 april 2009

Nederland, Veluwse Bron

prima beautyfram, het mag er iets schoner in de toilettem, maar het was dusdanig druk dat dit wellicht ook niet bij te houden was. er is weinig controle van medewerkers en ik denk dat dit een bijdrage geleverd heeft dat het er erg rumoerig was in combinatie het feit dat het zaterdag was. maar we hebben ons uitermate goed vermaakt en zijn tevreden.

e.a.gille

1 april 2009

Madeira (Portugal), Jardim Atlantico

Allereerst is het personeel van het hotel zeer vriendelijk. Erg toegankelijk en behulpzaam. De aankomst verloopt prima al is het even zoeken hoe een en ander werkt (m.b.t het programma). Dit wordt niet automatisch bij aankomst geregeld (zelf naar vragen). De welcome meeting wordt dan gedaan door iemand uit het welness gedeelte. Zij heeft ons programma prima over de beschikbare dagen verdeeld. Over the cultural walk werd niet gerept. Bij verschillende keren navragen wanneer deze zou worden gepland (komen wij op terug) werd duidelijk dat deze altijd op vrijdag is en wij daar niet aan konden deelnemen (kwamen vrijdagmiddag aan). Dit vonden wij toch erg jammer. Hier wordt verder niets tegenover gesteld. De behandelingen zijn erg prettig en fijne therapeuten. De facial treatment voelde overigens bij ons beiden wel erg gehaast en niet heel betrokken (weinig uitleg en alles ging snel). De afhandeling van de behandelingen is altijd prettig met een thee ritueel. De sfeer is zeer familiair, huiskamer gevoel. Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad!

E.C.M. Mars

1 april 2009

Nederland, Golden Tulip Rotterdam-Centre

Wij hebben helaas geen luxe champagneonbijt buffet gehad. Ontbijt was wel goed maar niet zo als we ons het voorgesteld hadden. Het diner was over het algemeen lekker, buiten een te zoute soep.

k. Delbresine

30 maart 2009

Nederland, Badhotel Scheveningen

Er gingen een aantal dingen niet helemaal goed, waaronder onze naam, die steeds niet juist werd gebruikt waardoor en verwarring ontstond. Dit was voornamelijk lastig voor het hotel en Vitalizee. Wij als gasten hebben hier amper last van gehad. Daarnaast werd er gedacht dat wij 1 nach hadden geboekt en dus waren onze spullen (overigens keurig in gepakt) uit de kamer gehaald. Nadat werd ontdekt dat wij 2 nachten hadden geboekt, werd alles weer keurig terug gebracht.

dmc veltmaat