Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Reviews van Kempinski San Lawrenz

14 juli 2015

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Het ontbreekt mij aan lovende woorden om deze vakantie te omschrijven. Het was zo super !!! Schitterend hotel, vriendelijk personeel, mooi en rustig eiland waar toe ook heel wat te zien is, ... Ik heb eerder het geluk gehad om reeds in een aantal prachtige hotels op vakantie te mogen gaan, maar dit overtreft alles. Ik voelde mij behandeld als een prinses. En de Ayurvedische afdeling is gewoon fantastisch. Ik had voor alle behandelingen dezelfde Indische mevrouw, en na verloop van tijd begin je een band op te bouwen met elkaar. Het afscheid was dan ook emotioneel. Er was zo veel inbegrepen in het arrangement, en ter plaatse werd het ook nog eens individueel aangepast. Zo waren er 2 individuele yogalessen voorzien, maar yoga is niet echt mijn ding. Hoewel ik echt mijn best gedaan heb tijdens de eerste les, had de dokter dit snel begrepen. Hij heeft de tweede les probleemloos vervangen door een bijkomende massage. Een aanrader voor iedereen die eens wil ontspannen en herbronnen !!!

Regine B.

22 mei 2015

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Gozo is een eiland met een heel aparte charme, en het Kempinski hotel past perfect in het geheel. De service is het hotel is bijzonder hartelijk en persoonlijk, de kamers zijn zeer ruim en de ligging is uitstekend. Prachtige zwembaden, maar half mei is het water nog wel héél koud! Brrr. Het eten in de Trattoria restaurant was voor mij geen 5 sterren waard. Lekkere ingrediënten weliswaar maar vrij smakeloos klaargemaakt. Het 'koude' eten was ook veel te koud! De behandelingen waren uitstekend (aanrader als extra is de ayurvedische massage met de voeten!) maar het ayurveda programma qua voeding is teleurstellend. Bij je consult op de laatste dag van het programma krijg je je richtlijnen en toen bleek dat de ayurvedamaaltijden van de dagen ervoor behoorlijk wat ingrediënten bevatten die mij werden afgeraden... De yoga vond jammer genoeg niet plaats 's ochtends maar om 16u30. Ook niet buiten maar in een donkere ongezellige gymzaal, waar met tijden ook nog veel kabaal was in de ruimtes ernaast. De stijl van yoga was mijn onbekend, maar het leek eerder op een vorm van rek- en strekoefeningen . Positief punt is dat je de individuele lessen kan inruilen voor goepslessen!

Ilse D.

31 maart 2014

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Het was mijn eerste vakantie met Puur & Kuur en het was een prachtige reis. Alles was perfect georganiseerd qua transfers, maaltijden, enz., waarvoor mijn dank! Het hotel was super: een prachtige kamer, een vriendelijke service en het was inderdaad een goede eerste kennismaking met Ayurveda. Ik kan echt geen minpunt bedenken.... Kortom: 100% genieten en zeker voor herhaling vatbaar!

Sofie C.

1 augustus 2013

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Het hotel is prachtig met ruime kamers en vriendelijk, behulpzaam personeel. Het viel me op dat ze aardig wat jonge mensen, ik denk stagiaires, hebben rondlopen die vooral het afruimen, koffie en thee brengen etc. doen. Ik begrijp dat deze jongeren opgeleid moeten worden, maar ik vond ze niet altijd even 5-sterren waardig qua bediening.  
 
Alle faciliteiten in het hotel zijn goed onderhouden, evenals het hotel zelf. Ik heb eenmaal een 'gewone' maaltijd in een van de restaurants gegeten. Deze was ok, maar niet heel bijzonder. De ayurvedische maaltijden waren erg lekker. Ik had 1 keer een diner en 1x een lunch. Bij het diner werd niet verteld wat het nagerecht was en gaven ze een bord vol. Het zag er slordig uit en buiten proportie na de rest van de maaltijd. Het was een soort warme rijst of couscous met rozijnen. Dit had echt netter en in proportie geserveerd mogen worden. Wat bij deze maaltijd ook jammer was, was dat het personeel niet wist welke kruidenthee er geserveerd werd en ze dit ook niet na gingen vragen. De ayurvedische lunch was wel van alle informatie voorzien. 
 
Het ayurvedisch centrum ziet er prachtig uit. Er zijn aardig wat behandelkamers waarin een speciaal uit India geïmporteerde behandeltafel staat. Ik ben door een vrouw behandeld en kreeg netjes een wegwerpstring. Dus oud ondergoed is niet nodig om op deze trip mee te nemen. Wellicht is het goed te melden dat bij een behandeling een full body ook écht een full body is. Ik ben niet preuts, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er (wat) moeite mee hebben dat ze alleen in een string de behandeling ondergaan. Dit betekent namelijk ook dat wanneer je voorkant gemasseerd wordt, ook je borsten meegenomen worden. Misschien goed om dat op te nemen in de beschrijving of uitleg over ayurveda.
 
Wat ik jammer vond was dat de dame die mij behandelde niet voldoende engels sprak om toe te lichten waar de behandeling goed voor was. Wellicht krijg je die informatie bij het afsluitende consult, maar die was er niet ivm de vrije dag van de dokter. 
 

Annelieke W.

5 maart 2012

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Het enige is dat de ayurvedische behandeling en menu's niet werden aangepast aan de ayurvedische typering (hetgeen wel gebeurt in Sri Lanka). Overigens heb ik wel enorm genoten van de behandelingen.

Marjan van der Vegt

23 juni 2011

Gozo (Malta), Kempinski San Lawrenz

Het was een hele mooie vakantie en een heel mooi hotel. Wellicht kan er info op jullie site dat het hotel ook activiteiten organiseert?

Anja Eijkenboom